“Passie en kennis doorgeven is een kwaliteit die maar weinig artiesten bezitten, maar Jeroen kan dat.”

Leerlingen over Jeroen en de SaxofoonStudio

“Jeroen vertrekt altijd eerst vanuit de muziek

en dat werkt heel verfrissend. Zo heb je meteen het gevoel dat je groeit als muzikant. Hij helpt me daarnaast ook moeilijkheden te overwinnen met

gerichte oefeningen op mijn niveau.”

Laura Tegenbos

altsaxofonists

Walter Van der Perren

tenorsaxofonist

“Jeroen is een leraar saxofoon die er perfect in slaagt om zijn lessen

aan te passen aan het tempo, het niveau en de verwachtingen van zijn leerling, ook al start je van nul.

Ikzelf hou van het warme, zwoele jazzgeluid van de saxofoon. Het is dan ook zalig dat Jeroen je ook kan meenemen in een zoektocht naar de roots van de jazz. Kortom, voor mij is Jeroen een coach die mij

aan te passen aan het tempo, het niveau en de verwachtingen van zijn leerling,

Ik kan hem als leraar aan iedereen aanraden.”

“Ik vind het bijzonder leuk om bij Jeroen te studeren. Als volwassen student ontdekte ik dat hij heel snel

begreep op welk niveau ik speelde en wat ik op dat moment nodig had om te verbeteren.

Hij duwde me zachtjes naar het volgende niveau, zonder de basis (mondstand, lange noten, toon, ademsteun, …) uit het oog te verliezen. Jeroen introduceerde ook enkele klassieke benaderingen waardoor ik sneller groeide en zelfverzekerder jazz kon spelen. Ik heb geleerd dat hij

niet alleen een zeer compleet muzikant is, maar ook een getalenteerde docent.

Passie en kennis doorgeven is een kwaliteit die maar weinig artiesten bezitten, maar Jeroen kan dat.”

Tom Suykerbuyk

tenorsaxofonist

Ontvang mijn nieuwsbrief!

Je zal niet alleen de eerste zijn die alles te weten komt over privélessen, instructievideo's etc. Je zal ook als eerste op de hoogte gebracht worden van nieuwe projecten, optredens en blog posts.

Daarbovenop, ontvang je gratis 3 nummers van mijn eerste EP uit 2015!

Deze website gebruikt cookies. Door deze site te blijven gebruiken, accepteert u ons gebruik van cookies.